اشعار من

اشعار مهسا امیرفر

 

به تو وابسته ام مانند یک مادر به نوزادش
به پرواز پرنده  با پر و بال و ماجراهایش 

 

به تو وابسته ام وقتی که در آغوش میگیری 
تنِ بی تاب من در اوج غم‌هایش 

 

تمام حس و حال من درون این غزل جاریست
تمام حسِ یک شاعر درون بند شعرهایش 

 

همیشه مثل یک عاشق به دنبال تو می آیم 
همیشه مثل مجنون باش همیشه مثل لیلایش 

 

هنوزم مثل یک سایه فقط مختص به تو هستم 
تو هر لحظه به وقت غم به وقت دلخوشی هایش 

 

مرا با خود ببر هر جا که هستی در همین لحظه 
این من و این باور و این دین و دنیایش 

 

به تو وابسته ام هرچند که سخت است
که یک دیوانه بنویسد از دیوانگی هایش
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی